- Η πίεση στο εσωτερικό της δεξαμενής και η απουσία οξυγόνου αποκλείουν την πιθανότητα έκρηξης, κάτι που μπορεί να συμβεί στα ρεζερβουάρ των υγρών καυσίμων σε περίπτωση πυρκαγιάς.
- Η εγκατάσταση δεν επικοινωνεί με τον εσωτερικό χώρο του οχήματος.
- Σε πιθανή διαρροή το αέριο διαχέεται στο περιβάλλον και δεν συγκεντρώνεται στο γύρω χώρο, όπως τα υγρά καύσιμα.
- Οι δεξαμενές και οι συσκευές που τοποθετούνται στα αυτοκίνητα δοκιμάζονται πάντα με αυστηρές προδιαγραφές σε υψηλές πιέσεις και είναι πιστοποιημένες σύμφωνα με τα πιο αυστηρά standards.
- Το σύστημα καύσης προστατεύεται από κατάλληλες βαλβίδες (αντεπιστροφής, υπερβολικής ροής, μεγίστης στάθμης, ασφάλειας)
Το σύστημα τροφοδοσίας είναι κατασκευασμένο έτσι ώστε, στην περίπτωση που θα γίνει οποιαδήποτε διαρροή του συστήματος, να κλείνει το δοχείο αυτόματα, και συνεπώς το LPG που θα διαρρεύσει στην ατμόσφαιρα θα είναι μόνο αυτό που περιλαμβάνεται στους σωλήνες τροφοδοσίας της μηχανής. Όλη η εγκατάσταση του συστήματος LPG πρέπει να είναι απόλυτα στεγανή.
Στις χώρες όπου το LPG χρησιμοποιείται από χρόνια σε μεγάλους αριθμούς αυτοκινήτων (ΗΠΑ, Ολλανδία, Βέλγιο, Ιαπωνία, Ιταλία, Αυστρία κλπ.) δεν υπάρχουν περισσότερα ατυχήματα στα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν LPG από εκείνα που χρησιμοποιούν βενζίνη.
Μάλιστα στις ΗΠΑ, όπου όπως πάντα οι στατιστικές είναι πολύ εκτεταμένες, έχει παρατηρηθεί ότι στις σοβαρέ συγκρούσεις αυτοκινήτων που κινούνται με βενζίνη, τουλάχιστον το 12% από αυτές καταλήγει σε διάτρηση του ρεζερβουάρ της βενζίνης και σε πρόκληση πυρκαγιάς, ενώ πρακτικά σε όλες τις άλλες συγκρούσεις αυτοκινήτων που κινούνται με LPG δεν έχει σημειωθεί καμία πυρκαγιά από έκρηξη ρεζερβουάρ.