ΚΙΝΗΤΟ (+30)6989083257
ΣΤΑΘΕΡΟ (+30)210 5813424

Συχνές Ερωτήσεις

Η ενότητα Συχνές Ερωτήσεις αφορά σε γενικότερες ερωτήσεις που υποβάλλονται συχνά από τους ενδιαφερόμενους και τους πελάτες μας και αφορούν την υγραεριοκίνηση και την αεριοκίνηση.

Η αντίληψη πως το υγραέριο δεν είναι ασφαλές είναι εσφαλμένη. Εκατοντάδες πειράματα έχουν πραγματοποιηθεί ανά τον κόσμο και ευτυχώς για όλους μας, έχει αποδειχτεί απολύτως ασφαλές.
Το υγραέριο είναι ασφαλές αρκεί να τηρούνται οι προδιαγραφές τοποθέτησης του, ένα είναι το σίγουρο όμως, είναι ασφαλέστερο από την βενζίνη.

Οι δεξαμενές υγραερίου, σύμφωνα με Crash Tests, αντέχουν σε μεγαλύτερες παραμορφώσεις από αυτές που υφίσταται ένα όχημα κατά την διάρκεια ακόμα και της πιο δυνατής σύγκρουσης.

Διαθέτουν επιπλέον, ειδική βαλβίδα ανακούφισης της πίεσης που δεν επιτρέπει την διάρρηξη της δεξαμενής.

Τέλος έχουν ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα διακοπής παροχής καυσίμου σε περίπτωση απώλειας πίεσης ή έλλειψής του. Τα βενζινοκίνητα οχήματα δεν διαθέτουν τέτοιου είδους αυτοματισμό.

Όσοι είχαν την ατυχία να εμπλακούν σε κάποιο τροχαίο ατύχημα θα θυμούνται σίγουρα την αγωνία να βγουν γρήγορα από το όχημα και να διακόψουν την παροχή καυσίμου και ηλεκτρισμού ώστε να αποφύγουν έκρηξη σε βενζινοκίνητο αυτοκίνητο.

Η χρησιμοποίηση του υγραερίου στο όχημα σας συμβάλλει στην μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων και των αιωρούμενων καρκινογόνων σωματιδίων.

Η μείωση του φαινομένου του θερμοκηπίου, η ελάττωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης επιτυγχάνεται με την εφαρμογή εναλλακτικών μορφών ενέργειας και καυσίμων (υγραέριο, φυσικό αέριο).

Σύγκριση Ρύπων Υγραερίου με ρύπους άλλων καυσίμων

ΡύποςΑμόλυβδη ΒενζίνηΠετρέλαιο Κίνησης
CO-55%-94%
HC-45%-81%
NOx-58%-57%
CO2-12%-4%
Σωματίδια-39%

Το υγραέριο έχει μηδενική περιεκτικότητα σε μόλυβδο και ρυπαίνει σε ποσοστό -55% με μονοξείδιο του άνθρακα (CO) και οξείδια του αζώτου (NOx) την ατμόσφαιρα σε σύγκριση με την αμόλυβδη βενζίνη.

Η Κατανάλωση είναι περίπου 20% περισσότερο καύσιμο σε σχέση με την βενζίνη αλλά έχουν παρατηρηθεί και αυτοκίνητα που καίνε το ίδιο.

Υπάρχουν βέβαια περιπτώσεις που καταναλώνουν περίπου 10% περισσότερο.

Με λίγα λόγια ένα αυτοκίνητο που καταναλώνει 10λτ ανά 100χλμ με το υγραέριο θα καταναλώνει 12λτ ανά 100 χλμ., η οικονομία ουσιαστικά προκύπτει από την διαφορά τιμής.

Το συνολικό κέρδος που θα έχετε είναι περίπου 40%.

Στον υπολογιστή κέρδους μπορείτε εύκολα να υπολογίσετε το ετήσιο όφελος.

Υπάρχουν κυλινδρικές δεξαμενές (τύπου θερμοσίφωνα) όλων των διαστάσεων.

Επίσης υπάρχουν τοροειδής δεξαμενές που μπαίνουν στην θέση της ρεζέρβας, οπότε δεν χάνεται χώρο στο πορτ παγκαζ.

Σε αυτή την περίπτωση μπορούμε να έχουμε στο αυτοκίνητο κιτ ελαστικού που δρα σαν να έχουμε πάει βουλκανιζατέρ.

Εξαρτάται από τον όγκο της δεξαμενής (μπουκάλας) και την κατανάλωση του αυτοκινήτου.

Συνήθως είναι 400 με 600 χλμ. με το υγραέριο συν την αυτονομία της βενζίνης.

Φυσικά και όχι. Το αυτοκίνητο ξεκινάει με βενζίνη και μετά από λίγα δευτερόλεπτα γυρνάει αυτόματα σε υγραέριο.

Το σύστημα κιτ με το υγραέριο είναι πρόσθετο και δημιουργεί ένα δεύτερο καύσιμο.

Δεν αλλάζουμε τίποτα από τον τρόπο λειτουργίας της βενζίνης.

Το κιτ υγραερίου έχει εγκέφαλο, ο οποίος συνδέετε με τον κεντρικό εγκέφαλο του οχήματος και προσαρμόζει την λειτουργία των μπεκ ψεκασμού του υγραερίου.

Η διαδικασία γίνεται πολύ εύκολα, με ένα κουμπί που μπαίνει στο ταμπλό του αυτοκινήτου.

Ακόμα και εν κινήσει μπορείτε να αλλάξετε από το ένα καύσιμο στο άλλο.

Δίπλα στο κουμπί που μπαίνει στο ταμπλό, υπάρχουν τέσσερα LED που ανάβουν ανάλογα πόσο γεμάτη είναι η μπουκάλα. Όταν αδειάσει αρκετά ανάβει ένα κόκκινο LED.

Ξεκινάει με βενζίνη και μετά από λίγα δευτερόλεπτα γυρνάει αυτόματα σε γκάζι.

Κατά την λειτουργία του υγραερίου μπορούμε αν θέλουμε να το προγραμματίσουμε να καίει και λίγο βενζίνη σε κάποιες πολύ ιδιαίτερες περιπτώσεις αυτοκινήτων.

Ο κινητήρας δεν χαλάει. Οι βαλβίδες σε πολύ λίγα αυτοκίνητα που είναι ευαίσθητες μπορεί να παρουσιάσουν πρόβλημα, όμως το αντιμετωπίζουμε με κάποιους τρόπους που εξηγούνται στον πελάτη.

Όχι μόνο δεν χάνει αλλά ορισμένες φορές σε δυναμομετρήσεις έχει φανεί ότι τα πάει καλύτερα!!

Δυο χρόνια ανταλλακτικά και εργασία επεκτάσιμη με σύμβαση στα πέντε χρόνια.

Έχει ήδη εξισωθεί ο φόρος με το πετρέλαιο κίνησης και το ένα καύσιμο έχει 0.7 ευρώ και το άλλο 1.25 ευρώ το λίτρο, αυτό γιατί είναι πιο φθηνό στην τιμή διυλιστηρίου.

Για τον ίδιο λόγο ακόμα και αν εξισωθεί ο φόρος με τον αντίστοιχο της βενζίνης πάλι θα είναι αρκετά φθηνότερο.

Να σημειωθεί ότι σε καμία χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν έχει γίνει αυτό γιατί το καύσιμο αυτό θεωρείται πράσινο και προστατεύει το περιβάλλον σε σχέση με την βενζίνη.