Χάρη στο πρωτόκολλο επικοινωνίας OBD, η μονάδα C-OBD II μπορεί να διαβάσει παραμέτρους του εγκεφάλου του αυτοκινήτου στην λειτουργία βενζίνης και να τις προσαρμόσει αυτόματα στην λειτουργία του υγραερίου.
Το Lovato C-OBD II είναι το μοναδικό σύστημα το οποίο δίνει την επιλογή συνδυασμένου ψεκασμού υγραερίου-βενζίνης με δυνατότητα αποκοπή της αντλίας βενζίνης. Έτσι έχετε την μέγιστη προστασία του κινητήρα χωρίς φόβο για βλάβη στην αντλία βενζίνης.
Το σύστημα Lovato C-OBD II είναι εξοπλισμένο με τα κορυφαία σε απόδοση και διάρκεια επιχρωμιωμένα μπεκ τύπου KP και τους κορυφαίους σε απόδοση εξαερωτές RGJ-3.2L για οχήματα έως 190 άλογα και RGJ –UHP για οχήματα έως 360 άλογα. Επίσης διαθέτει τον αποδεδειγμένα αξιόπιστο αισθητήρα FSU P/T MAP για την αποτύπωση της πίεσης, θερμοκρασίας και υποπίεσης του οχήματος σας.
Η συνεχείς αυτοδιάγνωση μέσω τη θήρας OBD επιτρέπει την συνεχόμενη διόρθωση της χαρτογράφησης του αερίου κατά την διάρκεια της οδήγησης. Έτσι απολαμβάνετε το ταξίδι σας χωρίς περιορισμούς στην απόδοση και είστε σίγουρος πως η ποσότητα αερίου που εκχύνεται στον κινητήρα είναι πάντα η σωστή.
H νέα έκδοση Plus διατίθεται με στρόγγυλο διακόπτη (control panel), σε τρεις διαφορετικές επιλογές πρόσοψης και σε 2 επιλογές περιβλήματος που προσαρμόζονται ανάλογα με τον σχεδιασμό του εσωτερικού του αυτοκινήτου.
Ο διακόπτης είναι χωνευτός, δεν προεξέχει από το ταμπλό και προσαρμόζεται τέλεια στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Διαθέτει διάφανη βάση, η οποία δίνει την δυνατότητα διάχυσης του φωτισμού των LED από το πλάι.
Ο εγκέφαλος αερίου λαμβάνει πληροφορίες από τους αισθητήρες και παρέχει τις παραμέτρους για τη σωστή λειτουργία του αερίου, καθοδηγώντας τα μπεκ του αερίου στους σωστούς χρόνους ψεκασμού.
Ο διακόπτης επιτρέπει στο χρήστη την εναλλαγή καυσίμου και υποδεικνύει την στάθμη του αερίου στη δεξαμενή.
Καθοδηγούνται από τον εγκέφαλο για να ψεκάζουν την απαιτούμενη ποσότητα καυσίμου ανά κύλινδρο. Τα μπεκ KP δεν επισκευάζονται.
Το φίλτρο FSU PT MAP περιλαμβάνει αισθητήρες, με τους οποίους υπολογίζεται η πίεση, η θερμοκρασία και η πίεση πολλαπλής του αερίου.
Ο εξαερωτής μετατρέπει το καύσιμο σε αέρια μορφή χρησιμοποιώντας το ψυκτικό υγρού του κινητήρα, ταυτόχρονα ρυθμίζει την πίεση του αερίου ανάλογα με τις απαιτήσεις του οχήματος.
Η δεξαμενή επιλέγεται σύμφωνα με το μέγεθος της ρεζέρβας ή τον διαθέσιμο χώρο στο πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου.
Η πολυβαλβίδα τοποθετείται στη δεξαμενή και φροντίζει για την σωστή πλήρωση (80%) της δεξαμενής, αλλά και την σωστή τροφοδοσία του εξαερωτή.
Η μονάδα πλήρωσης μπορεί να τοποθετηθεί στον προφυλακτήρα ή μέσα στο πορτάκι, δίπλα από την τάπα της βενζίνης.