Τοποθετώντας σύστημα φυσικού αερίου Lovato C-OBD II CNG στο όχημά σας, αποκτάτε ένα σύστημα αξιόπιστο που θα σας προσφέρει έως και 60% οικονομία με απροβλημάτιστη λειτουργία του κινητήρα.
Χάρη στο πρωτόκολλο επικοινωνίας OBD, η μονάδα C-OBD II μπορεί να διαβάσει παραμέτρους του εγκεφάλου του αυτοκινήτου στην λειτουργία βενζίνης και να τις προσαρμόσει αυτόματα στην λειτουργία του φυσικού αερίου.
Το Lovato C-OBD II είναι το μοναδικό σύστημα αεριοκίνησης το οποίο δίνει την επιλογή συνδυασμένου ψεκασμού φυσικού αερίου-βενζίνης με δυνατότητα αποκοπή της αντλίας βενζίνης. Έτσι έχετε την μέγιστη προστασία του κινητήρα χωρίς φόβο για βλάβη στην αντλία βενζίνης.
Το σύστημα Lovato C-OBD II είναι εξοπλισμένο με τα κορυφαία σε απόδοση και διάρκεια επιχρωμιωμένα μπεκ τύπου KP και τους κορυφαίους σε απόδοση εξαερωτές RMJ C για οχήματα έως 190 άλογα και RMJ 3.2S HP για οχήματα έως 360 άλογα. Επίσης διαθέτει τον αποδεδειγμένα αξιόπιστο αισθητήρα FSU P/T MAP για την αποτύπωση της πίεσης, θερμοκρασίας και υποπίεσης του οχήματος σας.
Η συνεχής αυτοδιάγνωση μέσω τη θήρας OBD επιτρέπει την συνεχόμενη διόρθωση της χαρτογράφησης του αερίου κατά την διάρκεια της οδήγησης. Έτσι απολαμβάνετε το ταξίδι σας χωρίς περιορισμούς στην απόδοση και είστε σίγουρος πως η ποσότητα φυσικού αερίου που εκχύνεται στον κινητήρα είναι πάντα η σωστή.
Ο εγκέφαλος αερίου λαμβάνει πληροφορίες από τους αισθητήρες και παρέχει τις παραμέτρους για τη σωστή λειτουργία του φυσικού αερίου, καθοδηγώντας τα μπεκ του αερίου στους σωστούς χρόνους ψεκασμού.
Ο διακόπτης επιτρέπει στο χρήστη την εναλλαγή καυσίμου και υποδεικνύει την στάθμη του φυσικού αερίου στη δεξαμενή.
Καθοδηγούνται από τον εγκέφαλο για να ψεκάζουν την απαιτούμενη ποσότητα καυσίμου ανά κύλινδρο. Τα μπεκ KP δεν επισκευάζονται.
Το φίλτρο FSU P/T MAP περιλαμβάνει αισθητήρες, με τους οποίους υπολογίζεται η πίεση και η θερμοκρασία του φυσικού αερίου, αλλά και η υποπίεση του κινητήρα.
Ο εξαερωτής μετατρέπει το καύσιμο σε αέρια μορφή χρησιμοποιώντας το ψυκτικό υγρού του κινητήρα. Ταυτόχρονα ρυθμίζει την πίεση του φυσικού αερίου ανάλογα με τις απαιτήσεις του οχήματος.
Εξάρτημα μέσω του οποίου γίνεται με ασφάλεια η πλήρωση της δεξαμενής. Μπορεί να τοποθετηθεί στον χώρο του κινητήρα ή μέσα στο πορτάκι πλήρωσης βενζίνης.
Αποθηκεύει το φυσικό αέριο σε υγρή μορφή. Επιλέγεται σύμφωνα με το μέγεθος της ρεζέρβας ή τον διαθέσιμο χώρο στο πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου.
Φροντίζει για την ασφαλή αποθήκευση του καυσίμου στην δεξαμενή αλλά και για την επιτυχή πλήρωση και αποπλήρωση της.