Το νέο Smart ExR, με τους σύγχρονους μικρο-επεξεργαστές που διαθέτει είναι το μοναδικό σύστημα της αγοράς που μπορεί να διαχειρίζεται τα μπεκ του υγραερίου αυξο-μειώνοντας όχι μόνο την τάση (Volt), αλλά και την ένταση του ρεύματος (Ampere) εξασφαλίζοντας την μέγιστη αποτελεσματικότητα και αντοχή των μπεκ (εγχυτήρων) και συγχρόνως την μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου.
Ανάλογα με την ιπποδύναμη του οχήματος διατίθενται οι κορυφαίοι σε απόδοση εξαερωτές:
Διαθέτει αισθητήρα πίεσης και υποπίεσης για την καλύτερη αποτύπωση των παραμέτρων του οχήματος σας.
Το νέο Smart ExR διαθέτει ξεχωριστό χάρτη διαχείρισης των μπεκ της βενζίνης δίνοντας στον εγκαταστάτη την δυνατότητα να εμπλουτίζει το καύσιμο σε όλο το εύρος λειτουργίας του κινητήρα κάνοντας το μίγμα ιδανικό για την τέλεια καύση προστατεύοντας συγχρόνως τον κινητήρα και τον καταλύτη του οχήματος.
Ο αισθητήρας Cartesio διαθέτει κύκλωμα μικροεπεξεργαστών μέσω του οποίου πληροφορεί την μονάδα του υγραερίου με ψηφιακά σήματα για την στάθμη του υγραερίου στην δεξαμενή.
Ο αισθητήρας Cartesio διαθέτει κύκλωμα μικροεπεξεργαστών μέσω του οποίου πληροφορεί την μονάδα του υγραερίου με ψηφιακά σήματα για την στάθμη του υγραερίου στην δεξαμενή.
Σε αντίθεση με απλούς αισθητήρες, η ένδειξη της στάθμης είναι πολύ πιο ακριβής και ο αισθητήρας πιο αξιόπιστος. Έτσι ο οδηγός γνωρίζει πάντα με ακρίβεια την ποσότητα του καυσίμου που βρίσκεται στην δεξαμενή.
H νέα έκδοση Plus διατίθεται με στρόγγυλο διακόπτη (control panel), σε τρεις διαφορετικές επιλογές πρόσοψης και σε 2 επιλογές περιβλήματος που προσαρμόζονται ανάλογα με τον σχεδιασμό του εσωτερικού του αυτοκινήτου.
Ο διακόπτης είναι χωνευτός, δεν προεξέχει από το ταμπλό και προσαρμόζεται τέλεια στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Διαθέτει διάφανη βάση, η οποία δίνει την δυνατότητα διάχυσης του φωτισμού των LED από το πλάι.
Ο εγκέφαλος αερίου λαμβάνει πληροφορίες από τους αισθητήρες και παρέχει τις παραμέτρους για τη σωστή λειτουργία του αερίου, καθοδηγώντας τα μπεκ του αερίου στους σωστούς χρόνους ψεκασμού.
Πληροφορεί την μονάδα του υγραερίου με ψηφιακά σήματα για την στάθμη του υγραερίου στην δεξαμενή.
Ο κεντρικός διακόπτης μας δίνει τη δυνατότητα αλλαγής καυσίμου με ένα πάτημα. Τα φωτεινά LED πάνω στο διακόπτη υποδεικνύουν την ποσότητα αερίου στην δεξαμενή.
Καθοδηγούνται από τον εγκέφαλο για να ψεκάζουν την απαιτούμενη ποσότητα καυσίμου ανά κύλινδρο. Τα μπεκ KP δεν επισκευάζονται.
Το φίλτρο FSU PT MAP περιλαμβάνει αισθητήρες, με τους οποίους υπολογίζεται η πίεση, η θερμοκρασία και η πίεση πολλαπλής του αερίου.
Ο εξαερωτής μετατρέπει το καύσιμο σε αέρια μορφή χρησιμοποιώντας το ψυκτικό υγρού του κινητήρα, ταυτόχρονα ρυθμίζει την πίεση του αερίου ανάλογα με τις απαιτήσεις του οχήματος.
Η δεξαμενή επιλέγεται σύμφωνα με το μέγεθος της ρεζέρβας ή τον διαθέσιμο χώρο στο πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου.
Φροντίζει για την σωστή πλήρωση της δεξαμενής και μεταφέρει το υγραέριο στον εξαερωτή, χρησιμοποιώντας εξελιγμένα συστήματα ασφάλειας.
Συσκευή μέσω της οποίας γεμίζεται η δεξαμενή υγραερίου. Μπορεί να τοποθετηθεί στον προφυλακτήρα ή μέσα στο πορτάκι, δίπλα από την τάπα της βενζίνης.